6/12-11

Äntligen har jag köpt skötbordet :) Blev en snabb tripp till Ikea och åt frukost,sen köpte jag skötbordet,doftljus,och galgar till Novas garderob..Sen har jag äntligen ett nytt dusch draperi också..Jätte fint..Ett vitt med stoooora gråa stjärnor på =) Tänkte jag skulle montera ihop skötbordet imorgon,måste bara rensa undan allt som är i byrån på hallen först,sen ska den ut å eldas upp..

Novis sover sen över 1 timme tillbaks,hon va super trött..Min sambo är på julbord minsann,och goffar i sig massa goda saker :( jag själv ska fylla i lite papper från försäkringskassan innan de är dags att skicka iväg dom,sen ska jag nog fortsätta med mitt pussel byggande =) Roligare än så blir det inte en Tisdags kväll hos mig ;-)

Dom här två sakerna låg i brevlådan idag :)



Nån gång måste man ju unna sig nåt lite dyrare till sessan ;) Bebben ska också få från Villervalla sen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback